Translate

czwartek, 18 października 2012

doskonałość

Nie wiem skąd we mnie to wewnętrzne pragnienie bycia doskonałym.

Chyba z przeświadczenia, że jestem gorsza, wyniesionego z dzieciństwa.

Wstydziłam się ojca, który raz na miesiąc wpadał na tydzień w pijacki amok, a przez kolejne trzy gotował mi obiadki.
Mama, moja kochana, najdroższa mama, która sama w życiu dużo przeszła, widziała we mnie tę nieśmiałość w stosunku do życia i chciała mnie chronić. Ale nikt za nas zycia nie przeżyje, nikt nigdy nie bedzie wiedział, co tak naprawdę myslimy i czujemy.

Doskonałość to maska, którą zakładam, by nie czuć, że dla mnie nie ma miejsca, że wyobcowanie to główna cecha mojej natury.
doskonałość jest obroną przed światem....

2 komentarze:

  1. ale jednak nikt nie potrafi być doskonały...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Rika , nikt nie potrafi być doskonały

    Pozdrawiam z http://individual-form.blogspot.com/
    Mateusz'

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz, polecam się na przyszłość :)